

טחינה בארכה, ממותגי הטחינה והחלווה המובילים בארץ ובעולם, יצאה בקמפיין ענק ברחבי ארה״ב ואירופה, עם מותג חדש העונה לשם The Mighty Sesame. המותג החדש שפונה למפיצים גדולים, נמצא כבר על מדפי רשתות המזון הגדולות ביותר וחנויות מפיצים קטנות יותר בארה״ב. החדירה שלו לשוק האמריקאי החלה כבר והאתר החדש משמש כלי עבודה שיווקי ומכירתי מוצלח ביותר.
זכינו להיות חלק מתהליך המיתוג המקיף של המיזם החדש של חברת בארכה, יחד עם חברת המיתוג העולמית Cummins & Partners, תהליך אשר כלל אפיון מעמיק של כלל צורכי האתר החדש, עיצוב מלא שלו, כולל עמוד פאראלאקס ייחודי וכמובן פיתוח של האתר החדש שנוצר לשם כך.