Back to top
הקמת אתר מכירות

על בניית אתר מכירות באינטרנט

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

על בניית אתר מכירות באינטרנט

 

 

על בניית אתר מכירות באינטרנט

 

מתעניינים בהקמת אתר אינטרנט למכירות מוצרי העסק? רוצים לדעת כיצד להקים אתר מכירות לעסק? חברת reasonat מתמחה בבניית אתרי מכירות לאינטרנט לעסקים מענפים שונים ותספק מענה שלם לרצונות ולצרכים שלכם.

 

למה בכלל לבנות אתר?

 

בניית אתר מכירות באינטרנט שמותאם לצרכי ומאפייני העסק שלכם, מהווה בימינו פלטפורמה חיונית התורמת באופן משמעותי להרחבת השווקים וקידום המכירות. הלקוח של שנות האלפיים פועל בסביבה וירטואלית, דרכה הוא יכול לרכוש בנוחות ובמהירות מוצרים ושירותים הנחוצים לו. כל זאת מבלי לצאת מהבית, עם אפשרות להשוות מוצרים ומחירים, לקבל חוות דעת על חברות שונות ולבחור את המוצר הטוב והנכון ביותר עבורו.

 

בין אם מדובר במוצרי חשמל, ביגוד, קוסמטיקה, חומרי בניה או חופשות בחו"ל, רבות מהעסקאות מבוצעות כיום דרך המדיה הדיגיטאלית. מצד שני, גם לבעלי עסקים שווה להשקיע באתר מכירות המעניק להם פלטפורמה יחסית זולה אך מאוד יעילה לשיווק ומכירת מוצריהם. הפלטפורמה חוסכת בעלויות השכרת מקום והעסקת כוח אדם, ופעילה סביב השעון עבור קהלים בכל רחבי העולם. לכן עסקים רבים בוחרים ובצדק להקים אתר מכירות באינטרנט התורם לשיווקם ומיתוגם וכמובן להגדלת מכירותיהם.

 

איך להקים אתר מכירות מוצלח?

 

הקמת אתר מכירות מוצלח כפי שאנו מספקים נשענת על הליך עומק יסודי השואף ליצור אתר ייחודי ואטרקטיבי לקהל היעד, אשר קל, נוח ובטוח לשוטט בו ולרכוש את מוצריו. הליך זה מתחיל בהיכרות מעמיקה עם הסיפור שמאחורי העסק ומוצריו, המאפשרת ליצור חנות וירטואלית המזוהה עם המותג של העסק על מסריו וערכיו השונים. על סמך נתונים אלו נפעל לבניית אתר נכון וייחודי הניכר בעיצוב כל דף שלו, בתכניו, בתכנותו וברמות האבטחה שלו. כמו כן, מושם דגש מיוחד על עיצוב חוויית גלישה מהנה, נוחה וקלה, המובילה בסיכומו של דבר לרכישה. זוהי חוויה המעודדת את הגולש לחזור לאתר ואף להמליץ עליו לחברים, וזאת לצד רכישת אמונו שמאחורי אתר המכירות יש בית עסק רציני, אחראי ,זמין ואכפתי.

 

ניסיון וידע רב בהקמת אתרי מכירות

 

לחברתנו ניסיון רב בהקמת אתרי מכירות באינטרנט בתחומים וענפים שונים במשק , כפי שניתן לראות בשתי הדוגמאות הבאות:

  • אתר מכירות של דניאלה תוצרת ישראל - מותג של רשת אופנה ישראלית מצליחה בארץ ובעולם, המוכרת רבים ממוצריה דרך האתר שבנינו עבורה. מדובר בחנות אינטרנט גדולה המבוססת על ממשקי ניהול ייחודיים ומתקדמים.

  • פוקה ישראל - חנות מכירות של מותג בריאות מצליח בקנה מידה בינלאומי, שמוצריו נחשבים לשם דבר בקרב מטפלים אלטרנטיביים. האתר מאפשר רכישה און ליין עם הטבות לחברי מועדון, לצד קבלת מידע מקיף ועדכני בנושאים רלוונטיים.

 

לבניית אתר מכירות באינטרנט

 

לבניית אתר מכירות באינטרנט התורם לקידום העסק ומכירותיו, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

 

 

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.