Back to top
איך לפתח אתר אינטרנט

איך לפתח אתר אינטרנט

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

איך לפתח אתר אינטרנט

 

איך לפתח אתר אינטרנט נכון עבורכם

ברור לכול שבכדי לקדם ולשווק עסקים, חברות וארגונים יש לפתח אתר אינטרנט. על פניו מדובר במשימה קלה, המוצעת כיום אפילו בחינם ותוך דקות ספורות. אבל בפועל, בכדי לזכות באתר אפקטיבי ומדויק לערכי החברה, שירותיה ומוצריה, יש צורך בהליך עומק מקצועי כפי שמספקת Reasonat. ההליך מתחיל קודם כל בהגדרת מטרות ויעדי האתר המבוקש.

הבנת ייעודו של האתר 

בתור התחלה, התשובה לשאלה איך לפתח אתר אינטרנט מתחילה בהגדרת ייעודו ומטרותיו. חשוב להבין כי יש ברשת מגוון סוגי אתרים כדוגמת אתרי תדמית ומכירות, ולכן יש להבין קודם כל למה אתם בכלל רוצים לפתח אתר. התשובה מתגלה תוך כדי ההיכרות שלנו עמכם, עם בית העסק שלכם, שירותיו ומוצריו, ומאפייני קהל היעד שלו. מתוך היכרות זו השמה דגש על סיפורו הייחודי של העסק נבין את המטרות שלכם, ומכאן גם את סוג ואופי האתר הנכון עבורכם. ללא מיקוד זה, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם אתר לא ברור שאינו מושך לשום כיוון מגודר.

מטרות האתר ויעדיו

בשלבים מוקדמים של הפגישות המשותפות שלנו נבין ביחד מהי מטרת האתר שלכם, המקבילה למעשה למטרות העסק. כך למשל, יתכן שאתם רוצים לפתח אתר לחיזוק הזהות המותגית של העסק שלכם, העברת מסריו ושיפור תדמיתו, או לשם הגדלת חשיפה ומעגלי לקוחות. כמו כן, אתר יכול לשמש לצרכי מסחר ומכירות ברשת עבור כלל מוצרי החברה או לקידום מוצר, שירות או אירוע ספציפיים. עכשיו, לאחר שהגדרנו את מטרת בניית האתר, יש להגדיר גם יעדים קונקרטיים וריאליים שאליהם אתם שואפים. כך למשל, היעדים יכולים להיות הגדלת אחוזי המכירות בחמישה עשר אחוז בשנה הראשונה, או הוספת עוד מאתיים אנשים למעגל הלקוחות שלכם תוך עשרה חודשים. יעדים אלו ייבחנו וינותחו על ידינו לאחר פתיחת האתר ובהתאם לתוצאותיהם יכתיבו את המשך הפעילות ברשת, בין אם להמשיך ולחזק אסטרטגיה קיימת, לשפרה, לשנותה או אפילו להחליפה.

לפתיחת אתר אינטרנט
לפתיחת אתר אינטרנט מותאם למטרות העסק ומכוונן ליעדיו, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.