Back to top
אתר אינטרנט לעסק

אתר אינטרנט לעסק

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

אתר אינטרנט לעסק

אתר אינטרנט לעסק עם זהות דיגיטלית מוצלחת

בחברת Reasonat בונים אתרים לעסקים המחברים בין מיתוג לצמיחה דיגיטלית. החיבור נוצר על ידי מיזוג נכון בין טכנולוגיה, תרבות ועיצוב, ומבוסס על מסלול מקצועי, ייחודי ומתקדם המממש ערכים אישיים ומקצועיים במטרה להגיע לפתרונות איכותיים באינטרנט עבור מגוון צרכים.

ניסיון רב שנים

ברשותנו ניסיון רב שנים בבניית אתרים לעסקים למגוון צרכים עבור לקוחות מענפי משק שונים. עם כל לקוח אנו דואגים לבנות מערכת יחסים משמעותית התורמת להצלחת הפרויקט וגדילה הדדית. מאחורינו מספר רב של פרויקטים מגוונים ומרתקים המבוססים על מערכות ושפות תכנות מתקדמות כמו מג'נטו, וורדפרס ודרופל. כך לדוגמא, בנינו אתר לעסקים והארגונים הבאים: דלק ישראל, סינמטק ירושלים, בראל נכסים, בארכה, דלק מנטה, בית הספר הניסויי הדסה עין כרם, גורדון אקטיב, עמותת שתיל, גדעון קוסמטיקס, דורין פרנקפורט, מאפית ברמן ובית השקעות אוורסט.

הכל מתחיל בהיכרות

על מנת לבנות אתר לעסק שבאמת ייצג אתכם ויעניק לכם זהות דיגיטאלית, חשוב לנו להכיר אתכם לעומק ולהבין את הסיפור שמאחורי המותג שלכם. לשם כך נדאג ליצור עם לקוחותינו כבר בשלבים התחלתיים ובהליך פשוט, מערכת יחסים אמיתית וכנה המאפשרת שיתוף פעולה מלא בבניית האתר, החל מבניית זהות, דך הגדרת יעדים ועד ללוחות זמנים ותקציב. היכרות והבנה מעמיקות אלו המתפרסות הרבה מעבר לאפיון האתר, מעניקות לנו את הכלים ליצירת אתר אינטרנט לעסק מוצלח ואפקטיבי.

אתר היוצר זהות דיגיטלית אפקטיבית ומשמעותית

כל פרויקט של בניית אתר לעסקים מתוכנן ומיושם על ידי צוות מקצועי של חברתנו, הכולל בין היתר מעצבים, מתכנתים, מאפייני חוויית משתמש וכותבי תוכן. הצוות יאגד את סיפורו המעמיק של העסק שלכם והמותג שהוא מייצג, וייצור ממנו ישות דיגיטלית אפקטיבית ומשמעותית. הישות נשענת על אפיון יסודי ומתבטאת בעיצוב האתר ובפיתוח מהיר שלו באופן גמיש, בטוח וקל לניהול ושימוש. בהמשך נדאג להעלות את האתר לרשת ולקדמו בבטחה וביעילות בהתאם לצרכי השוק ושינויים שהוא עובר עם הזמן.

לבניית אתר יעיל ומוצלח

לשירותי בניית אתר לעסקים ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם ריזונט בטלפון 03-6201006.

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.