Back to top
אתר תדמית לעסק

אתר תדמית לעסק

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

אתר תדמית לעסק

חשיבות הקמת אתר תדמית לעסק 

בימינו כל עסק ממהר להקים לעצמו אתר תדמית בכדי לזכות בטביעת רגל במציאות הוירטואלית של האינטרנט. ואולם, בכדי ליצור באמת אתר אפקטיבי המייצג באופן נאמן ומשכנע את העסק שלכם, חשוב להשקיע באתר תדמית לעסקים שמספקת חברת Reasonat.

משמעותו של אתר תדמית

אתר תדמית לעסק הוא למעשה כרטיס ביקור או חלון הראווה שלו, המאפשר לגולשים ברשת לבחון את שירותיו ומוצריו ולשקול לרכשם. יחד עם זאת, כמו בכרטיס ביקור או בחלון ראווה, על מנת לשכנע את המבקרים באתר באיכות העסק ומוצריו יש צורך לפתח אתר איכותי עם עיצוב רלוונטי ומרשים, המעביר את ערכי ומסרי החברה. זאת לצד תכנון ובניית אתר שהינו נוח, בטוח, קל ומהיר לגלישה. שימוש מושכל בתכונות אלו יספק לכם אתר בעל זהות דיגיטלית ייחודית שיתרום למיתוג העסק והצלחתו.

אתר המייצג את הסיפור הספציפי שלכם

במטרה ליצור זהות ייחודית לאתר תדמית לעסק, חשוב לנו בתור התחלה להכיר לעומק את הסיפור שלו על כל פרטיו ורבדיו, ברמה מעמיקה הרבה יותר מדרישות אפיון סטנדרטיות. המידע מעובד על ידי צוות מקצועי ומסור הכולל מעצבי חוויית משתמש, מתכנתים, כותבי תוכן ומעצבים, המיישמים אותו בכל היבטי בניית האתר. כך תזכו באתר תדמית המעביר בהצלחה את הערכים והמסרים שלכם, הפועל לקידום יעדים מבוקשים, ופונה במדויק לטעם ולצרכים של קהל היעד.

עיצוב חוויית משתמש

בכדי לגרום למבקרים להישאר ולשוטט באתר שלכם, אנו שמים דגש על בניית ממשק אתר מהיר, קל ונוח לגלישה. כמו כן, חוויית השימוש תתבטא בחזות האתר עם עיצוב ייחודי ואטרקטיבי המתאים לתדמית העסק ולקהל היעד שלו. בזכות הניסיון הרב שלנו עם מאות פרויקטים שביצענו לעסקים בענפי משק שונים, אנו יודעים להתאים לכל תחום עיסוק את העיצוב הרלוונטי עבורו, בין אם מדובר בחברות דלק, עורך דין, משרד פרסום, מאפייה, בית מלון, רשת אופנה, חברת הייטק או אדריכל.

לבניית אתר תדמית לעסקים

לבניית ופיתוח אתר תדמית לעסקים בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בתחום, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.