Back to top
עיצוב אתרים ומיתוג

עיצוב אתרים ומיתוג

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

עיצוב אתרים ומיתוג

על עיצוב אתרים ומיתוג שלהם

Reasonat מחברת בין מותגים למרחב דיגיטלי איכותי. בחברה מאמינים שעל ידי חיבור נכון של עיצוב עם טכנולוגיה ותרבות יכול כל עסק ומותג להגיע להצלחה וצמיחה ברשת. מתוך גישה זו החברה פיתחה עם השנים והניסיון הליך ייחודי שבעזרתו ניתן לממש ערכים מקצועיים ואישיים כאחד, המובילים לפתרונות מתקדמים ואיכותיים באינטרנט ומתאימים למגוון רחב של צרכים.

חשיבות עיצוב ומיתוג אתרים

בימינו פרסום ושיווק באינטרנט מהווה אמצעי אפקטיבי ונוח להגדלת חשיפה והגברת מודעות למותג מסוים. למעשה, רשת האינטרנט מעניקה חשיפה רחבה שאינה תלויה בזמן ומקום המאפשרת הרחבת שווקים בארץ ובחו"ל כאחד. יחד עם זאת, בכדי להגיע ליעדים אלו אין זה מספיק לבנות אתר אלא יש לפתח אתר מעוצב החושב מיתוג ומותאם לתדמית, ערכי ויעדי העסק שמאחוריו. זהו אתר שיהיה חלון ראווה של העסק ויתרום לתדמיתו החיובית, ייחרט בזיכרון הגולשים כחוויה טובה ויגרום לביצוע פעולות מבוקשות מהרשמה ועד רכישה.

להכיר את הסיפור שמאחורי המותג

בכדי לעצב אתרים ולמתג אותם נכון, חשוב לנו להכיר את הסיפור האישי והייחודי שמאחורי העסק והמותג שלכם. היכרות מעמיקה זו והבנת העסק על מניעיו ויעדיו מספקת לנו יסוד נכון ויציב לבניית, עיצוב ומיתוג האתר שלכם על הצד היותר מוצלח של הרשת. בכדי להגיע להבנות מעמיקות אנו מעוניינים ליצור תקשורת ומערכת יחסים פתוחה וכנה מולכם כבר מההתחלה,  החושבת ומסתכלת קדימה לטווח הארוך. לכן אנו מעדיפים להיות מעורבים כבר בשלבים ההתחלתיים של תכנון האתר ובניית זהותו, לרבות הגדרת תקציב, יעדים ומטרות, והצבת ולוחות זמנים. 

 יצירת זהות דיגיטלית ייחודית ומשמעותית

הצוות של חברתנו כולל אנשי מקצוע מנוסים ומסורים מתחומים שונים לרבות מעצבים, מאפייני חוויית משתמש, מתכנתים וכותבי תוכן. בהליך פשוט, יעיל ובעל ערך מוסף הצוות ידאג לתרגם את הסיפור האישי של העסק שלכם לכדי זהות דיגיטלית ייחודית ומשמעותית. הזהות תבוא לידי ביטוי בכל שלבי בניית ועיצוב האתר החל מאפיונו, עיצובו ופיתוחו המקצועי ועד לקבלת אתר אטרקטיבי, נוח ומהיר לגלישה, בטוח ונגיש לשימוש.

לעיצוב אתרים ממותגים

לעיצוב אתרים ומיתוג על הצד הנכון והאפקטיבי ביותר, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006

 

 

 

 

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.