Back to top
הקמת אתר קניות באינטרנט

הקמת אתר קניות באינטרנט

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

הקמת אתר קניות באינטרנט

הקמת אתר קניות באינטרנט היא המומחיות שלנו

חברת Reasonat מתמחה מזה למעלה מעשור בבניית אתרי קניות באינטרנט, אתרי קניות בטוחים ומתקדמים. יש לנו ניסיון של למעלה מעשור בתחום עם שורה ארוכה של חנויות וירטואליות אותם הקמנו לעסקים, ארגונים וגופים בתחומים שונים במשק. כל אתר של החברה הינו ייחודי ומותאם באופן מלא למותג, לצורכי העסק ומאפייני קהל היעד שלו. כמו כן, שירותינו ממשיכים גם לאחר הקמת אתר קניות באינטרנט, בהתאם לגדילה וצמיחה של המותג והעסק, לצרכים של עדכון ושיפור מתמיד של האתר.

קישור לעמוד מעמיק על שירות אתר קניות באינטרנט 

דוגמאות לאתרי קניות שהקמנו 

לפניכם מספר דוגמאות נבחרות של אתרי קניות שהקמנו:

  • האתר הראשי של סינמטק ירושלים ואתר פסטיבל סינמטק ירושלים. אתר מכירת כרטיסים ענקי, מאתרי המכירות הגדולים ביותר שכולל בין השאר אינטגרציה בקוד ייעודי למערכת הכרטוס טופטיקס. 
  • בניית אתר קניות באינטרנט לרשת חנויות אופנה, דניאלה תוצרת ישראל. מדובר ברשת מצליחה בישראל ובחו"ל עם קולקציה המתעדכנת כל שנה, שבגדיה מעוצבים ונתפרים בארץ ונמכרים עבור מחירים כדאיים והוגנים. עבור רשת זו בנינו אתר קניות גדול המהווה לצד סניפיה פלטפורמת מכירות ופעילות מרכזית. הפרויקט כלל תכנון ובניית ממשקי ניהול ייחודיים ומתקדמים שהותאמו לצורכי החנות האינטרנטית והחנויות הפיזיות. חשוב לציין כי יחסי העבודה עם הרשת ממשיכים כל הזמן במטרה לשפר את עיצובו של האתר, הפעילות שבו וחוויית המשתמש, והתוצאות לא מאחרות לבוא עם עלייה מתמדת ביחסי ההמרה. 
  • מוצרים טבעיים תוצרת בית של ענבר נתן בר. חנות אינטרנט ותיקה שחודשה, גדלה והתעצבה מחדש בהתאם לקצב גדילת העסק וצרכיו המשתנים. מדובר בהקמת אתר קניות רספונסיבי שבנייתו כללה הליכי אפיון, פיתוח ועיצוב מלאים שהמשיכו בשדרוגו גם לאחר שעלה לאוויר. בחנות מוצעים למכירה מגוון מוצרים טבעיים מעשה ידיה של ענבר, לצד תכני איכות בעיקר בנושאי נטורופתיה ורפואה אלטרנטיבית טבעית.
  • חנות תכשיטים וקולקציות אומנות סיביראין ארט. החנות שבנינו מציעה למכירה מבחר עשיר וייחודי של תכשיטים וקולקציות אומנות של עמית אשל ונעמה ברקוביץ', עם נושא מרכזי של חיות בדגש על כלבים. קהל היעד של אתר רספונסיבי זה הינו השוק האמריקאי והוא פותח בין היתר יחד עם ממשק ניהול מוצרים ומלאי, וממשק חיפוש מתקדם. 
  • אתרים נוספים ניתן לראות תמיד בעמוד הפורטפוליו שלנו

לבניית אתר קניות באינטרנט

להקמת אתר קניות באינטרנט המותאם באופן מלא לצורכי העסק וקהל יעד, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.