Back to top
הקמת אתר אינטרנט

הקמת אתר אינטרנט

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

הקמת אתר אינטרנט

כדאיות הקמת אתר אינטרנט מקצועי 

כיום, כשאפשר לבנות אתר "בקלות ובחינם" דרך תוכנות המוצעות ברשת, יש המתלבטים אם כדאי להם להשקיע בהקמת אתרי אינטרנט מקצועיים כמו של חברת reasonat. התשובה לכך היא חד משמעית: בהחלט שווה להשקיע בבניית אתר מקצועי על פני חובבני. זאת מכיוון שרק עם אתר איכותי בהתאמה אישית, המפותח עם ליווי מקצועי צמוד, תוכלו לזכות בתוצר שבאמת משקף את מהות העסק ומשפיע לטובה על תדמיתו ומכירותיו.

אתם לא היחידים שיש להם אתר 

הסיבה שגם אתם רוצים אתר ברורה ונובעת מהחשיבות הגוברת של פלטפורמה זו לשיווק, קידום ומכירת מוצרים ושירותים. אולם, מכיוון שמדובר במדיה מאוד תחרותית, על מנת לבלוט בה יש צורך באתר מקצועי מושקע שיבלוט על פני אחרים במיקומו במנועי החיפוש ויעביר מסר וזהות ייחודית אל קהל גולשים רלוונטי.

ליצור לעצמכם זהות דיגיטלית אפקטיבית

הדרך היחידה להציג נאמנה את העסק שלכם על ייחודו וערכיו השונים, היא באמצעות יצירת אתר בהתאמה אישית מלאה. זהו אתר שבנייתו מבוססות על הכרות מעמיקה עם סיפור העסק, המאפשרת לנו לבנות זהות דיגיטלית איכותית ואמינה. כמו כן, בהתאם למיתוג העסק, צרכיו ויעדיו נבחר ביחד סוג אתר מתאים ביותר, למשל אתר מכירות או תדמית. בהמשך נבנה ונעצב את האתר בעזרת תוכנות מתקדמות כמו דרופל או וורדפרס, באופן ייחודי ובהתאמה מלאה שתבוא לידי ביטוי ברבדים שונים כגון חזות הדפים, עיצובם ניווט וביצוע פעולות מבוקשות כמו הרשמה או רכישה.

יש מי שמכיר אתכם 

על ידי הקמת אתר אינטרנט עם חברתנו תזכו לשירות אישי שילווה אתכם לאורך כל ההליך ועוד הרבה אחריו, החל משלבים ראשוניים של תכנון, בניית זהות דיגיטלית, הגדרות זמנים ותקציב. יתרה מכך, אנו מאמינים באנשים שמאחורי העסק, כולל שלנו. לכן חשוב לנו שמערכת היחסים עמכם תהיה אישית וקרובה ותתבסס על שקיפות ואמון, וכך תאפשר שיתופי פעולה מגוונים וארוכי טווח. אם יש לכם שאלות, בעיות או רצונות חדשים, יש מי שידאג למלא אותם על הצד הטוב והנכון ביותר.

להקמת אתר אינטרנט מקצועי

להקמת אתר אינטרנט מקצועי ומוצלח ולקבלת עוד מידע וייעוץ בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.