Back to top
בניית אתרי מסחר

בניית אתרי מסחר

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

בניית אתרי מסחר

בניית אתרי מסחר מקצועיים

רוצים לבנות אתר מסחר? מחפשים חברה מקצועית ומומלצת בתחום? כדאי שתכירו את חברת reasonat המתמחה בפיתוח ובניית אתרים מקצועיים מכל סוג, לרבות אתרי מסחר עבור מגוון ענפי משק וצרכים ספציפיים.

המעבר למסחר אלקטרוני

בעשור האחרון חלו שינויים מהותיים בתרבות הצריכה בכל רחבי העולם, עם עזיבת המימד הפיזי לטובת הווירטואלי. בימינו אין כמעט ענף במשק שלא מוכר מוצרים דרך חנויות מסחר אלקטרוניות בין אם מדובר בספרים, תיירות, רשתות אופנה, מזון וקוסמטיקה או חנויות חשמל ורהיטים. העדפות אלו למסחר ברשת נובעות מהתפתחות מואצת בתחום שהובילה בין היתר לעלייה בבטיחות ביצוע פעילות הרכישה, לצד נוחות וקלות פעולת הקנייה. גם בניית אתרים מסחריים הפכה להיות הרבה יותר מתקדמת ויעילה, וזאת לצד ציבור גולשים שצבר ניסיון וידע ברשת וגילה את היתרונות שיש למסחר וירטואלי לספק.

אפשרות ריאלית להעלות את רווחי החברה

בניית אתרי מסחר עם חברתנו תתרום באופן ישיר להצלחת העסק שלכם והגברת מכירותיו. יעדים אלו יתגשמו על ידי חשיפת מוצריכם לקהל יעד הרבה יותר גדול עם אתר מקצועי ואטרקטיבי המתאים בעיצובו במדויק לאופי העסק וצרכיו. בין היתר, הצלחת מכירות האתר נובעת מהמאפיינים הבאים:

  • חנות ממותגת - על ידי היכרות מעמיקה של בית העסק נבנה עבורכם חנות מסחר המזוהה עם התדמית והמותג של חברתכם, המעבירה את ערכיו ומסריו השונים.
  • עיצוב - כל קטלוג ודף מוצר מעוצב על ידינו בקפידה באופן אטרקטיבי, ברור ופשוט ליישום. העיצוב שם דגש על הוספת תמונה, טקסט וגרפיקה, לצד הליך רכישה פשוט, מהיר, נוח ובטוח.
  • תכני האתר - האתר יכלול תכנים רלוונטיים ואיכותיים הכוללים מידע על כל מוצר לצד מאמרים, מדריכים ותכנים ייחודיים. אלו תכנים שגם מושכים את קהל היעד לפעולה וגם מקדמים את האתר באופן אורגאני במנוע החיפוש של גוגל.
  • אבטחה - אנו נדאג לספק לחנות המסחר אבטחה ברמה הגבוהה ביותר שתאפשר לרכוש ללא חשש מוצרים מהאתר ולשלם עבורם בדרכים בטוחות ומגוונות.
לבניית אתר מסחרי

לבניית אתר מסחר מקצועי בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.