Back to top
סיכום רבעון ראשון 2017 ריזונט

סיכום רבעון ראשון 2017

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

סיכום רבעון ראשון 2017

התחלנו את השנה עם המון עבודה, המון לחץ טוב וכמו תמיד, פרויקטים מעניינים שעל הפרק.

כחלק מהפעילות שלנו, הפכנו עם השנים להיות מאד דומיננטים בקהילת הדרופל בישראל ובכלל בשוק הדרופל הישראלי. זה כמובן מאד משמח ואחת המטרות העיקריות שלנו כעסק ושלי בפרט.

אז מרכיב חשוב בתהליך ההתפתחותי הזה הוא כל נושא תחזוקת האתרים, לאו דווקא אתרים שאנחנו פיתחנו. אז את שנת 2017, ולמעשה מגעים שהחלו כבר בסוף  2016 הולידו קבלה של פרויקטים קיימים בדרופל, פרויקטים שלא פותחו על ידינו אבל מצאו את דרכם אלינו מתוך רצון לשיתוף פעולה המשכי, סביב תחזוקה והמשך פיתוח של האתרים שלהם.

כחלק מהתהליך המרתק, אפשר לומר שנולדים להם עם הזמן אתרים חדשים לגמרי שהרי חלק מהעבודה זה לעיתים קרובות סיום משימות שלא הושלמו במהלך תהליך פיתוח האתר, טיפול בבעיות שונות הקיימות באתרים ושדרוג האתרים על ידי פיתוחים חדשים (המון עבודה שכבר נעשתה במהלך הרבעון אצל כלל הלקוחות).

והנה רשימת הלקוחות החדשים שלנו, לקוחות שנכנסנו למחלקת התחזוקה אך שלא פיתחנו את האתרים שלהם:

בנוסף, המשך עבודה ולקראת עלייה לאוויר של הפרויקט המדובר סינמטק ירושלים.

גם את אתר עמותת תובנה החדש אנחנו עתידים לעלות ברבעון השני של 2017, מדובר באתר הזמנות משוכלל במיוחד.

הנגשת אתרים של לקוחות: 

פרויקט מרתק שסיימנו בסוף הרבעון הזה היה הנגשה מלאה לגמרי של אתרי דלק אותם פיתחנו.

במסגרת תהליך ההנגשה עבדנו יחד עם חברת A-2-Z להנגשה מקיפה ומקצועית של שלושת האתרים.

בתהליך הנגשה נוסף, הנגשנו גם את האתר של קמפוס טבע, אתר תוכן גדול מאד אותו פיתחנו לפני שנתיים, הכולל מיני אתרים וממשקים מורכבים רבים.

אנחנו בימים אלו נמצאים במגעים לסגירת פרויקטים נוספים, של לקוחות קיימים שלנו, להנגשת האתרים שלהם בהתאם לחוק הנגשת אתרים. 

 

זהו לעתה, ניפגש ברבעון הבא לאחר היציאה לחירות..

יצירת קשר

הרבעון השני הביא איתו בשורה מאד גדולה מבחינתנו ונשימת רווחה אחת גדולה, זאת לאחר שהעלינו לאוויר את אחד מהפרויקטים הגדולים ביותר שעשינו עד כה, האתר החדש של סינמטק ירושלים.
פרויקט חנות מקוונת ואתר תוכן גדול ועשיר הכולל כלים מכירתיים מובנים וייעודיים רבים יחד עם המון עבודת ניתוח נתונים ועדכון מתמיד של חוויית המשתמש לשיפור יחס ההמרה ושיעור המכירות.