Back to top
סיכום רבעון שלישי בריזונט 2016

סיכום רבעון שלישי 2016

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

סיכום רבעון שלישי 2016

הקיץ החם מתחיל להיות מאחורינו, התקופה המאתגרת של אוגוסט וחגי ראש השנה כמעט מאחורינו, ועם זאת, בריזונט סוגרים עוד רבעון מוצלח, אז זו הזדמנות לספר לך.

לאלו מכם העוקבים אחר סיכומי הרבעון שלנו, הראשון והשני של שנת 2016, אז אני שמח לספר על המשך מוצלח של פרויקטים מעניינים שהחלו דרכם ברבעון השני והסתיימו בהצלחה רבה.

קורס ההכשרה לצוות הפיתוח של יד ושם היה הצלחה גדולה מאד וכך פתאום נוצרה לה קבוצת דרופליסטיות רצינית גם ביד ושם.

התחלנו את העבודה על הפרויקט, אולי הגדול ביותר שלנו עד כה, של אתר סינמטק ירושלים. ברבעון זה סיימנו הליך אפיון מעמיק וגדול וכבר התחלנו לגשת לפיתוח האתר עצמו, מה שסביר להניח יקח סביב חצי שנה עד לסוף הרבעון הראשון של 2017.

אז הנה סיכום בנקודות של מה שנעשה במהלך הרבעון:

  • גמר קורס הכשרה לצוות מפתחי יד ושם.
  • עלייה לאוויר של פרויקט גורדון אקטיב מבית גורדון טורס - אתר הזמנות טיולים גדול מאד, עם התתמשקות מקיפה למערכת הכרטוס של חברת גורדון טורס ועבודת קידום מעמיקה במיוחד.
  • העלינו לאוויר את האתר החדש למותג האמריקאי של טחינה בארכה [רושדי] - The Mighty Sesame.
  • התחלת עבודה על פרויקט ענק לחברת סטרט-אפ אמריקאית גדולה מאד, חברת Saas בתחום מלאי ביגוד. אין אנו יכולים לספר את שם הפרויקט והחברה, זאת כחלק מהסכם שמירת סודיות, אלא רק לומר לכם שמדובר באחד מאתרי הסטרט-אפ הגדולים והמרשימים ביותר.
  • התחלת עבודה על נגישות מלאה ומקיפה לאתר דלק אותם פתחנו - דלק ישראל, דלק מנטה וגז טבעי.

זהו לעתה,

ניפגש ברבעון הבא..

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.