Back to top
סיכום רבעון שני 2016 ריזונט

סיכום רבעון שני 2016

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

סיכום רבעון שני 2016

עבר עוד רבעון, עברה חצי שנה, Reasonat הולכת ומתחזקת, מתחמשת ועובדת על כל כך הרבה עניין!

אם נסתכל שוב על הרבעון הראשון שהיה רבעון של בנייה והקמת החברה לאחר תהליך המיזוג, אז אפשר לומר שברבעון השני הדברים כבר התחילו לזוז מהר יותר, סוער יותר ומעניין בהרבה.

התחלנו את הרבעון השני עם שלושה פרויקטים גדולים מאד ומרגשים וכאלו שללא ספק שמים אותנו בראש מפת חברות הדרופל הישראליות, ובתקווה בקרוב גם בעולם.

זה התחיל בקורס ראשון מסוגו בישראל, ובין הבודדים הנעשים בעולם, קורס דרופל להכשרת צוות הפיתוח של יד ושם. עם יד ושם נוצר הקשר עוד בסוף 2015 ולאחר מגעים רבים, לצד חברות דרופל אחרות, יד ושם החליטו לעבוד איתנו. אנוכי ותום מאיר עבדנו שעות רבות על קורס מלא ועשיר לצוות של 6 מפתחות, 2 אנשי IT ומנהל פיתוח. הקורס היה הצלחה אדירה וארחיב עליו בהמשך בפוסט נפרד.

החורף המשיך בסגירת שני פרויקטים והתחלת עבודה עליהם;

סגרנו עם סינמטק ירושלים על פרויקט דרופל, מה שעתיד להיות אחד מאתרי הדרופל הגדולים והמשמעותיים ביותר בישראל! האתר הולך להחליף את האתר הקיים שלהם ולהוות אתר מוביל בתחום המדיה בישראל, אתר הבית של סינמטק ירושלים ושל הפסטיבל השנתי והארכיב פסטיבלים.

האתר יהיה אתר מכירות כרטיסים בהתממשקות למערכת הכרטוס של סינמטק ומאגר הסרטים שלהם. לצד זה המון מידע על סרטים, אירועים, מקבצי סרטים, אישים מהתחום ועוד המון הפתעות.

מיד לאחר מכן סגרנו עוד פרויקט מעניין עם קבוצת בראל נכסים, קבוצת הנדלן הגדולה ביותר באזור הצפון ומהגדולות בישראל. האתר יציג את כלל הנכסים של בראל בהתממשקות מתקדמת למערכת סוכני הנדל״ן שלהם להצגת נתונים בזמן אמת. כל זאת לצד חוויית משתמש שטרם קיימת כמוה באתרים דומים בארץ.

במקביל העלינו לאוויר מספר פרויקטים מרגשים במיוחד!

  • ביה״ס הניסויי הדסה עין כרם - אתר פנימי (ולכן אין קישור, מבטיח פוסט עם צילומי מסך) לצוות ביה״ס המתעד את העבודה שלהם, מאגר תלמידים, דוחות ומערכת מתקדמת.
  • אתר לבית המלון המפואר The Surf Lodge בניו-יורק - אתר מדהים ביופיו עם מערכת הזמנות פנימית.

המשכנו עבודה וצפי לעלייה לאוויר של כולם ברבעון הבא:

  • אתר חדש לעמותת תובנה - אתר מכירות אירועים גדול.
  • אתר חדש לגורדון אקטיב, השלוחה של גורדון טורס לטיולי אקסטרים וטיולי ספורט למיניהם.
  • אתר חדש למותג האמריקאי של טחינה בארכה [רושדי] - The Mighty Sesame. אתר שהולך להיות מרשים במיוחד עם התממשקות לאמאזון ולממשק Retailers פנימית.

גייסנו עוד מתכנת, אלכס, עולה חדש מאוקראינה, מפתח בכיר php, js, node.js ועוד, עם נסיון של כמעט 15 שנים בפיתוח מערכות מורכבות.

וכך למעשה הפכנו להיות צוות של 7 מתכנתים איכותיים, מנהל פיתוח, שני מעצבים…

כמו תמיד אנוכי, רועי סגל מגזרה וליאור מלינווט התחלנו לגשש בנושא הכנס הבא הגדול וסביר להניח שזה הולך להיות אחד הכנסים המרשימים ביותר.

וכמובן הדרופלקון הראשון שלי! אז לאחר 2 כנסים עולמיים עשיתי זאת ובגדול! טסתי לדרופלקון ניו-אורלינס, ועל כך באמת בפוסט אחר..

ניפגש ברבעון הבא..

link test

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.