Back to top
סיכום רבעון ריזונט

סיכום רבעון שלישי 2017

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

סיכום רבעון שלישי 2017

מתקרבים כבר לסוף 2017 עם שלושה רבעונים מאד מעניינים (סיכום רבעון ראשון, סיכום רבעון שני) מאחורינו והמון סיפוק. הרבעון השלישי היה מאתגר במיוחד.

עלייה לאוויר של אתר ענק, סינמטק ירושלים, אינה נגמרת רק בעלייה עצמה, אלא ממשיכה בתחזוקה מתמדת, למידה של התנהגות האתר מול ביצועים ושיפור מתמיד שלהם, תיקוני באגים במשך כמעט חודש עד לבאג האחרון, וכל זה לצד המשך עבודה על אתר פסטיבל סינמטק ירושלים, אתר גדול בפני עצמו!

 

אז הגענו לרגע המיוחל, וגם אתר הפסטיבל עלה באוויר ממש בזמן לפני הפסטיל עצמו ומספיק זמן בכדי לאפשר לעורכי התוכן להזין את כמות התוכן המסיבית.

האתר עלה לאוויר, הפסטיבל התקיים בהצלחה, המון רכישות התבצעו דרך האתר, בקיצר תענוג!

 

הנה חלק עיקרי ממה שהתרחש במהלך הרבעון השלישי של 2017

  • עלייה לאוויר של אתר פסטיבל הסרטים סינמטק ירושלים - אתר משנה לאתר הראשי אך אתר ענק בפני עצמו המציג את כלל האירועים של הפסטיבל ומאפשר רכישה של כרטיסים לאירועים השונים. בנוסף, אתר תוכן ומדיה גדול עם אפשרויות עריכה סופר מתקדמות. חלק עיקרי ממה שנעשה בסינמטק ירושלים נעשה גם פה, כך שניתן תמיד לקרוא את ניתוח המקרה להתרשמות מעמיקה.

  • עליה לאוויר של אתר שתיל המחודש! פרויקט שאפתני וגדול ששם לעצמו למטרה לשדרג את פני האתר הישן הן מבחינת המראה של האתר, חוויית המשתמש, אתר רספונסיבי למופת וארכיטקטורת תוכן חדשה שתומכת בכל המהלך. להתרשמות מעמיקה יותר ניתן לקרוא את ניתוח המקרה.

  • עלייה לאוויר של אתר ״מפתח״, ג׳וינט ישראל - האתר הראשון שלנו עם ג׳וינט ישראל ואני מקווה מאד שזו רק ההתחלה. אתר פנימי המהווה כלי עבודה ליועצים אקדמיים במהלך הפגישה שלהם עם הסטודנטים העתידיים. הכלי מאפשר בניית מסלול לימודים תוך כדי שהוא שימוש במאגר נתונים רחב, שליפת נתונים, הצלבת נתונים ועוד.

  • לאחר שהעלינו את אתר מכללת אורות העלינו גם כעת את אתר מכללת אורות באנגלית. אתר נפרד, בדרופל 8 למכללה. האתר ברובו תדמיתי, די פשוט אבל עם מערכת ניהול אינטואיטיבית המותאמת למבנה האתר.

 

חם בתנור ויעלה בקרוב:

  • ליזה ומרטין - אתר בסגנון AirBNB המאפשר הזמנת דירות בת״א. יש למה לחכות!

  • כלל מוטורוס - אתר תדמיתי קטן לקבוצת שלמה סיקסט.

  • גדעון קוסמטיקס - אתר תדמיתי חדש ורענן לחברת הקוסמטיקה הגדולה.

 

תודה שקראת ואנחנו נמשיך לעשות הכל כדי ליצור אינטרנט טוב יותר!

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.