Back to top
הקמת מערכות מידע

הקמת מערכות מידע

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

הקמת מערכות מידע

 

הקמת מערכות מידע CRM

 

חברת Reasonat מתמחה בהקמת מערכות מידע עם ממשק CRM עבור חברות וארגונים באופן המותאם אישית לצרכיהם. מערכות המידע מפותחות למכלול פעולות הארגון לרבות ביצוע רישומים ופעולות, ניהול צוות, עריכת תזרימים ושילוב של אינטגראציות עבור מערכות נוספות. 

 

על מערכת CRM

 

מערכת מידע CRM - Customer relationship management - או בעברית מערכת ניהול קשרי לקוחות, הינה מערכת המסייעת בניהול תקשורת וקשרים עם הלקוחות של הארגון באופן פשוט ונוח. כמו כן, עם מערכת זו אנו יוצרים מאגר מידע על נתוני הלקוחות הנגיש לכל גורם מורשה בחברה. כך  ניתן לעקוב אחרי ההיסטוריה של כל לקוח וליצור ערוץ תקשורת הרבה יותר מדויק ואפקטיבי, המבוסס על מודלים מתקדמים של שיווק, מכירות, ניהול פרויקטים ושירותי לקוחות.

 

מגוון פונקציות שימושיות 

 

הקמת מערכת מידע עם ממשק CRM מעניקה לארגון מגוון פונקציות שימושיות, שהמרכזיות שבהן הינן:

  • היכרות מעמיקה של הלקוח - מערכת המידע שאנו מספקים תאפשר לאסוף נתונים אודות הלקוחות של חברתכם ולנהל אותם בחוכמה. הניהול נשען בין היתר על ניתוח ולימוד מאפייני ואופי הלקוחות והעדפותיהם, כאשר בהתאם לנתונים המתקבלים הארגון יכול להציע לכל לקוח שירותים ומוצרים מתאימים עבורו.
  • מערכת מתקדמת הפועלת עם מערכות נוספות ומרכזת את כל מאגרי נתוני הלקוחות של הארגון. בכך היא מעלה את רמת זמינותם של הנתונים ואת היכולת להפיק תועלת מהם.
  • התאמת מוצרי החברה לקהל יעד - באמצעות פעולות שונות כמו איסוף של ביקורות וחוות דעת לצרכי ניתוח סטטיסטי, דבר המאפשר להבין כיצד הלקוח תופס את המוצר על היתרונות והחסרונות שבו.
  • הגדלת מעגל לקוחות - בהסתמך על לימוד נתוני לקוחות של הארגון, ניתן להגדיר את מאפייני קהל היעד שלו וכך ליצור מיקוד נכון בפעולות שיווק, קידום, מיתוג ופרסום. כלומר, פעולות שיתרמו להגדלת מעגל הלקוחות והשווקים של החברה.
  • התייעלות ארגונית - על ידי הקמת מערכות מידע איכותיות מותאמות אישית לארגון, ניתן לייעל את עבודתו והתנהלותו באופן משמעותי. כך למשל, ניתן לחסוך משאבים על ידי עיבוד וחישוב הליכי שירות מכירות ושיווק. כמו כן, על ידי הכרת נקודות חוזק ותורפה ניתן לבצע שינויים ושיפורים מתאימים בארגון.
  • עוד מגוון שירותים ופונקציות - כדוגמת מודלים לניהול קמפיין שיווק, ניהול של שותפים עסקיים ושל מתחרים, וניהול של הצעות מחיר.

 

להקמת מערכות מידע

 

להקמת מערכות מידע מתקדמות בהתאמה אישית, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

 

 

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.