Back to top
איך לפתוח אתר אינטרנט

איך לפתוח אתר אינטרנט

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

איך לפתוח אתר אינטרנט

 

איך לפתוח אתר אינטרנט נכון עבורכם

 

ברור לכול שבכדי לקדם ולשווק עסקים, חברות וארגונים יש לפתוח אתר אינטרנט. על פניו מדובר במשימה קלה, המוצעת כיום אפילו בחינם ותוך דקות ספורות. אבל בפועל, בכדי לזכות באתר אפקטיבי ומדויק לערכי החברה, שירותיה ומוצריה, יש צורך בהליך עומק מקצועי כפי שמספקת Reasonat. ההליך מתחיל קודם כל בהגדרת מטרות ויעדי האתר המבוקש.

 

הבנת ייעודו של האתר 

 

בתור התחלה, התשובה לשאלה איך לפתוח אתר אינטרנט מתחילה בהגדרת ייעודו ומטרותיו. חשוב להבין כי יש ברשת מגוון סוגי אתרים כדוגמת אתרי תדמית ומכירות, ולכן יש להבין קודם כל למה אתם בכלל רוצים לפתוח אתר. התשובה מתגלה תוך כדי ההיכרות שלנו עמכם, עם בית העסק שלכם, שירותיו ומוצריו, ומאפייני קהל היעד שלו. מתוך היכרות זו השמה דגש על סיפורו הייחודי של העסק נבין את המטרות שלכם, ומכאן גם את סוג ואופי האתר הנכון עבורכם. ללא מיקוד זה, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם אתר לא ברור שאינו מושך לשום כיוון מגודר.

 

מטרות האתר ויעדיו

 

בשלבים מוקדמים של הפגישות המשותפות שלנו נבין ביחד מהי מטרת האתר שלכם, המקבילה למעשה למטרות העסק. כך למשל, יתכן שאתם רוצים לפתוח אתר לחיזוק הזהות המותגית של העסק שלכם, העברת מסריו ושיפור תדמיתו, או לשם הגדלת חשיפה ומעגלי לקוחות. כמו כן, אתר יכול לשמש לצרכי מסחר ומכירות ברשת עבור כלל מוצרי החברה או לקידום מוצר, שירות או אירוע ספציפיים. עכשיו, לאחר שהגדרנו את מטרת בניית האתר, יש להגדיר גם יעדים קונקרטיים וריאליים שאליהם אתם שואפים. כך למשל, היעדים יכולים להיות הגדלת אחוזי המכירות בחמישה עשר אחוז בשנה הראשונה, או הוספת עוד מאתיים אנשים למעגל הלקוחות שלכם תוך עשרה חודשים. יעדים אלו ייבחנו וינותחו על ידינו לאחר פתיחת האתר ובהתאם לתוצאותיהם יכתיבו את המשך הפעילות ברשת, בין אם להמשיך ולחזק אסטרטגיה קיימת, לשפרה, לשנותה או אפילו להחליפה.

 

לפתיחת אתר אינטרנט

 

לפתיחת אתר אינטרנט מותאם למטרות העסק ומכוונן ליעדיו, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יצירת קשר

למה כדאי לבנות אתר בוורדפרס?
רבים קוראים ביקורות מוצר המהוות מרכיב מאד חשוב ומכריע בעמוד המוצר. לביקורות השפעה אדירה על אחוזי הרכישה וכל בעל/ת חנות וירטואלית רצוי שישקלו שילוב שלהם בעמודי המוצר.