Back to top
פתרונות אינטרנט

פתרונות אינטרנט

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

פתרונות אינטרנט

מבחר עשיר ואיכותי של פתרונות אינטרנט מתקדמים 

מחפשים חברה מקצועית לבניית אתרים המספקת פתרונות אינטרנט מתקדמים? חברה שתבין באמת את הצרכים שלכם ותספק פתרונות מדיוקים גם אם זה אומר להמציא מחדש את הגלגל? אם כן, כדאי שתכירו את Reasonat הבונה אתרים כבר במשך עשור ומעניקה לכל לקוח פתרונות אישיים מתקדמים וייחודיים המתאימים במדויק לצרכיו.

שלל פתרונות אינטרנט

חברתנו מחזיקה בניסיון רב שנים ומאחוריה פרויקטים גדולים עם גופים וחברות חשובות מענפים שונים במשק. מאחורי כל אתר שפיתחנו עומדת חשיבה מעמיקה ורצון לספק מענה מדויק, איכותי ומתקדם לצרכי החברה, גם כשמודבר בפרויקט מורכב ומאתגר. בין היתר סיפקנו עם השנים את הפתרונות הבאים:

  • אפליקציית ווב לאיתור סניפים - מדובר למעשה במנוע חיפוש פנימי לאתר של חברה גדולה בענף האנרגיה עם הרבה סניפים, אליו מתלווה מפה מתקדמת ודינאמית. המנוע מאפשר לאתר את הסניף המתאים לפי עיר, אזור או בחיפוש חופשי, וגם להכיר את השירותים הספציפיים שיש לסניף הנבחר לספק.
  • עמודי בית משניים - באתרים רבים פיתחנו עמודי משנה בעלי תכונות זהות לעמוד בית ראשי. כך למשל, עמודים אלו ניתנים לעדכון גרסא מלא עם אפשרות לשלוף תכנים באופן ידני או אוטומאטי, ובדומה לעמוד בית ניתן לעצב ולקדם אותם באופן ישיר כעמוד כניסה.
  • תכנון עמוד דרושים - מספק לחברה התראות אוטומאטיות.
  • ממשק ייחודי ליצירת עמודי בית, נחיתה ולובי, שניתן לבצע בהם תזמונים פנימיים ותזמוני פרסום, וכן לשלוט על כל פריטי הדף כמכלול או כיחידים. כמו כן, עם ממשק זה ניתן לשלוף רשימות אוטומטיות, לשלוף כל פריט מבוקש ממאגר נתונים קיים, להוסיף טופס לעמוד ועוד מגוון אופציות נוספות המספקות חוויית משתמש מושלמת.
  • לוח אירועים - מבוסס על אלגוריתמים מתקדמים היודעים למשל להציג את האירועים בהתאם למלאי כרטיסים או לסטאטוס הפרסום שלהם.  כמו כן, הלוח מציג בתוך חלון צף פרטים אודות כל אירוע.
  • תמונות מסך מלא על כל העמוד - באיכות גבוהה במיוחד המעצימה את חוויית הגלישה וגורמת להשתהות יותר בעמוד, ובכך משפרת יחסי המרה.

לפתרונות אינטרנט מתקדמים וייחודיים

לקבלת מגוון פתרונות אינטרנט מתקדמים וייחודיים המותאמים במדויק לצרכי האתר שלכם, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.