Back to top
פיתוח אתרי וורדפרס

פיתוח אתרי וורדפרס

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

פיתוח אתרי וורדפרס

מתמחים בפיתוח אתרי וורדפרס

ב- Reasonat מתמחים בפיתוח אתרי וורדפרס איכותיים, מתקדמים ומוצלחים למגוון צרכים ומטרות. בין אם אתם נדרשים לאתר מכירות, אתר תדמית, מדיה, אתר מסחרי, אתר דו או רב לשוני, אתר הרשמה, דפי נחיתה, אתר תוכן או כל אתר אחר - נספק לכם מענה שלם בהתאמה אישית מלאה.

מאפייני פיתוח אתר וורדפרס

עימנו תזכו לאתר וורדפרס איכותי ומתקדם בהתאמה אישית מלאה המורכב בין היתר מהמאפיינים הבאים:

  • אתר מעוצב בהתאמה אישית - עם וורדפרס השמיים הם הגבול בכל הקשור לעיצוב אתר ייחודי שהינו פשוט ומהיר לגלישה. בעזרת צוות המעצבים והמתכנתים שלנו נדאג לעצב לכם אתר ייחודי המותאם במדויק למאפייני וצרכי המותג שלכם, התורם לשיפור תדמיתכם ומושך קהל רלוונטי.
  • ממשק נוח וידידותי למשתמש - כל אתר וורדפרס שנפתח לכם, בכל רמת מורכבות, יסופק כשהוא נוח ופשוט לשימוש וניהול גם אם אין לכם הרבה ידע בתחום. כמו כן, אחרי הדרכה קצרה תוכלו להבין כיצד לנהל את מערכת האתר, למשל לעדכן דפים ופוסטים, להוסיף מוצרים ולשנות מחירים.
  • קידום האתר בגוגל - אחד היתרונות המהותיים של אתרי וורדפרס שאנו מפתחים הינו היותם מובנים וברורים למנוע החיפוש של גוגל. תכונה זו לצד פעולות נוספות שאנו מבצעים כמו תגיות מטא, תורמת רבות לקידום אורגאני של האתר.
  • שימוש בטכנולוגיות חדשות - אנו מנצלים את כל השיפורים והעדכונים של מערכת וורדפרס לטובת בניית ופיתוח אתרים רספונסיביים המתאימים לכל סוג של מסך ודפדפן לרבות כאלו של טלפון סלולארי וטאבלט.
  • רמת אבטחה גבוהה ביותר - פיתוח אתר וורדפרס על ידינו יספק לכם רמה גבוהה ביותר של אבטחה עדכנית וחכמה.
  • אתר רב שפתי - מכיוון שוורדפרס הינה מערכת קוד פתוח מצליחה ומבוקשת היא יודעת לתמוך בנוסף לעברית בעשרות שפות זרות, כך שנוכל ליצור עבורכם ללא בעיה אתר עם מספר שפות.

לפיתוח אתר אינטרנט בוורדפרס

לפיתוח אתר אינטרנט בוורדפרס ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בתחום, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.