Back to top
עיצוב ובניית אתרי אינטרנט

עיצוב ובניית אתרי אינטרנט

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

עיצוב ובניית אתרי אינטרנט

עיצוב ובניית אתרי אינטרנט שעושים את ההבדל

בעשור השני של שנות האלפיים רשת האינטרנט מלאה באתרים מסוגים שונים. הדרך היחידה להצליח ולבלוט בפלטפורמה זו היא על ידי עיצוב ובניית אתרי אינטרנט מקצועיים ואיכותיים כפי שעושה חברת reasonat. מדובר באתרים ייחודיים ומתקדמים המותאמים באופן מלא למותג העסק, מטרותיו וקהל היעד שלו, ומספקים חוויית גלישה קלה, מהירה, נוחה ומשכנעת.

דוגמאות לעיצוב ובניית אתרים

חברתנו מתמחה בעיצוב ובניית אתרי אינטרנט באיכות חסרת פשרות ובהתאמה מלאה למאפייני וצרכי כל בית עסק וארגון. זאת בעזרת צוות בכיר של מפתחים ומעצבים. מהאיכויות תוכלו להתרשם בדוגמאות הבאות של פרויקטים שחברתנו ביצעה:

  • אתר חדש לסינמטק ירושלים – זהו אתר מורכב ומרתק המשלב תדמית, מדיה, חנות וירטואלית, תכנים, הזמנת כרטיסים והרשמה לאירועים. מדובר בחידוש אתר קיים שסיפק מענה חלקי לצרכי הסינמטק ואשר כבר לא התאים בעיצובו ובתפקודים שסיפק, למשל בהתאמתו למובייל. האתר החדש מורכב למעשה משני אתרים נפרדים, אחד של הסינמטק והשני עבור הפסטיבל שמתקיים בו. כמו כן, האתר עוצב מחדש ומותאם לחוקי הנגשה ומעניק לגולשים חוויית שימוש מתקדמת, מהירה ונוחה, גם עם טלפונים ניידים. בנוסף, האתר מאופיין ברמה גבוהה של יכולות לניהול תכנים וקידום, עם מגוון פונקציות וכלים שחלקם פותחו במיוחד עבורו. כך למשל, לאתר ממשק המאפשר בניה של מספר עמודי בית אותם מפרסמים בתזמון מראש. כמו כן, לעמודי הבית והלובי תכונות מיוחדות לשליטה בנראות ובתכני האתר. כל זאת לצד הרבה מאפיינים מתקדמים כמו מערכת אתר רב לשונית, יצירת סרטים, מערכת כרטוס חכמה ומתקדמת, 3 לוחות שנה מעוצבים לצרכים שונים ואזורים אישיים למשתמשים. 
  • אתר תדמית חדש לבראל נכסים - אתר חדש שבנייתו התבססה על הליך עומק, שם דגש על עיצוב ונראות לצד תכנים וצרכי קידום, והוא מספק מגוון עשיר ומתקדם של אפשרויות שימוש. לדוגמא, באתר עמוד בית שמציע לגולש לבצע פעולה ישירה המספקת מייד תוצאות, וכמו כן הוא כולל תפריט ברור ולא מורכב העושה שימוש במונעי חיפוש. בנוסף, בעמוד הנכסים מוצג מידע רלוונטי וניתן להיכנס לדף של כל נכס, לצפות במפת נכסים בסביבה ולהוסיף לנכסים מועדפים. האתר גם מתממשק למערכת CRM החשובה לחברה.

לעיצוב ובניית אתרי אינטרנט

לעיצוב ולבניית אתרי אינטרנט מקצועיים בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.