Back to top
בניית אתר מכירות

בניית אתר מכירות

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

בניית אתר מכירות

הקמת אתר מכירות באינטרנט בדגש על חוויית גלישה ויצירת אמון 

גם אתם שוקלים מעבר לסחר ברשת האינטרנט? מעוניינים בבניית חנות וירטואלית אך אינכם יודעים כיצד להקים אתר מכירות לעסק? חברת reasonat המובילה בפיתוח והקמת אתרים מקצועיים לצרכים עסקיים, תסייע לכם כל אורך ההליך ותספק לכם מענה מושלם עם מעטפת שירותים מקיפה ותוצאות הניכרות בשטח עם יחסי המרה גבוהים. בכדי לעזור לכם להתחיל בתחום מובאים לפניכם שני דגשים בסיסיים ומהותיים לבניית אתר מכירות באינטרנט באופן מוצלח ורווחי.

עיצוב חוויית משתמש

כמו שבחנויות בקניון המטרה של המבקרים היא לא רק לרכוש מוצר אלא גם ליהנות בדרך, כך באתר שלכם אתם רוצים לכוון לאותו היעד. לכן אנו שמים דגש בעת הקמת אתר מכירות באינטרנט על חוויית השימוש, הגלישה והרכישה. החוויה נדרשת להיות נוחה ונעימה לכל אורכה, בלי אף קושי, ושתגרום לגולש לרצות לחזור ולקנות מאותה חנות. את החוויה הזו אנו יוצרים במגוון היבטים לרבות עיצובו של האתר בהתאמה אישית לעסק, מוצריו וקהל היעד שלו, וכן בעזרת חלוקה הגיונית, פשוטה וברורה של הקטגוריות ותת קטגוריות באתר המאפשרות לגולש בכל רגע נתון לדעת הכין הוא נמצא ואיך לעבור משם בפשטות לדף מבוקש אחר. כמו כן, נדאג להציג כל מוצר באופן ברור עם שם המוצר, תמונה איכותית ואם צריך ממספר זוויות, תיאור קצר של תכונות ויתרונות המוצר ומחירו.

יצירת אמון 

אחד התנאים הבסיסיים ליצירת מכירות ברשת הינו רכישת אמונו של הגולש שמאחורי האתר עומד בית עסק אמיתי, רציני, מנוסה ונגיש. איכויות אלו נדרשות להופיע בכל רובדי בניית אתר מכירות, החל מאופן עיצובו, התכנים שבו, קלות גלישה ורכישה, אפשרויות תשלום ואמצעי אבטחה. כמו כן, אמון הגולשים נוצר על ידי שקיפות של בעלי האתר עם דף אודות ברור ואותנטי, העדפה לעמוד בפייסבוק ופרטים מגוונים ומיידיים ליצירת קשר כמו מספר טלפון, השארת פרטים, מייל, פקס, כתובת של העסק ומפת הגעה אליו. בנוסף, יש להבליט בשולי הדף אייקונים שונים המעידים על בטיחות האתר ואמצעי התשלום מוכרים שהוא מציע.

לבניית אתר מכירות

לבניית אתר מכירות מקצועי ולקבלת עוד מידע וייעוץ בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.