Back to top
הקמת אתר לעסק

הקמת אתר לעסק

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

הקמת אתר לעסק

הכתובת המתבקשת להקמת אתר לעסק

הצלחה עסקית אינה יכולה להתקיים ללא אתר אינטרנט פעיל ומצליח, המעביר את זהות החברה, מסריה ויעדיה. אם אתם מחפשים מי שיבנה עבורכם אתר באופן הנכון והמוצלח ביותר לטווח הקצר והארוך, כדאי שתפנו אלינו ב-Reasonat . מדובר בחברה מנוסה ומוערכת שמאחוריה שורה ארוכה של פרויקטים מוצלחים, המספקת שירותי בניית אתרים לעסקים על הצד המקצועי, היסודי והאפקטיבי ביותר.

אתר עם זהות עסקית אמיתית

היכולת שלנו ליישם הקמת אתר לעסק באופן מוצלח ואפקטיבי מבוססת קודם כל על היכרות מעמיקה עם הארגון או החברה שעימם אנו עובדים. לשם כך אנו מעוניינים להכיר ולהבין לעומק את הסיפור שמאחורי המותג באופן הרבה יותר יסודי מדרישות אפיון סטנדרטיות. לסיפור העסק יאזין ולאחר מכן ינתח צוות מיומן ומסור המורכב מאנשי מקצוע מגוונים, ביניהם מאפייני חוויית משתמש, מתכנתים, מעצבים וכותבי תוכן. בעזרת תהליך משמעותי ופשוט, הצוות יכיר את העסק שלכם לעומקו על כל תכונותיו, ייחודו, ערכיו, מסריו ויעדיו. הידע שנאסף יאוגד על ידינו וביחד עמכם נבנה תוכנית עבודה המגדירה יעדים ומטרות, טווחי זמנים ומסגרת תקציב. כמו כן, נתונים אלו יעברו הליכי אפיון ועיצוב ויפותחו במהירות לכדי אתר גמיש, בטוח ופשוט שייצור לעסק שלכם זהות דיגיטלית ייחודית, אמיתית ומשמעותית. 

שימוש במערכות ניהול מתקדמות

יש לנו ניסיון רב שנים בפיתוחם של אתרי אינטרנט לעסקים על בסיס טכנולוגיות דיגיטליות מורכבות, וזאת עבור בתי עסק, ארגונים וחברות בכל קנה מידה החל מעסקים קטנים ועד לארגוני ענק. הניסיון מבטיח בניית אתר אינטרנט לעסק שיהיה אפקטיבי ומוצלח במיוחד, הנשען על טכנולוגיות מתקדמות ועכשוויות. כך למשל, לצורך בניית אתר אינטרנט לעסקים אנו עושים שימוש במערכות ניהול מתקדמות של דרופל המסופקות יחד עם קשת רחבה של כלים כדוגמת node.js ווורדפרס.  

וזה עוד לא הכל... 

מבחינתנו, הקמת אתר לעסק אינה מסתכמת בבניית האתר. עימנו תזכו לעוד שורה ארוכה של שירותים חיוניים שילוו אתכם הרבה אחרי פתיחת האתר לעסק. מדובר בשירותים מקצועיים המבוססים על מערכת יחסים ארוכת טווח שיתרמו להצלחת העסק שלכם ומיתוגו. בין היתר אנו מורידים מכתפי לקוחותינו את הצורך לדאוג לאחסון האתר באופן בטוח ולגיבוי נתוניו. כמו כן, נייעל את פעילות האתר ונספק לכם שירותי קידום ממומן ואורגני, ננטר מידע ונבצע ניתוחים סטטיסטיים, מפות חום ונערוך מבחני משתמש. ואם לא די בכך, לרשותכם עומד בכל עת צוות עיצוב ופיתוח הזמין לבצע כל שינוי רלוונטי ומתבקש באתר.

לבניית אתר אינטרנט יעיל ומוצלח

לבניית אתר לעסק ועוד מגוון שירותים מתקדמים, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בתחום, השאירו פרטיכם באתר של חברתנו או צרו קשר עם ריזונט בטלפון 03-6201006.

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.