Back to top
בניית אתרים מקצועיים

בניית אתרים מקצועיים

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

בניית אתרים מקצועיים

מתמחים בבניית אתרים מקצועית

בחירה בחברת reasonat לבניית האתר לעסק שלכם תזכה אתכם במענה המקצועי ביותר שאפשר לבקש, עם אתר המתוכנן ומעוצב בקפידה בהתאמה מלאה לסיפורו האישי של העסק, יעדיו, ערכיו וקהל היעד שלו. זהו אתר התורם למיתוג העסק שלכם עם זהות דיגיטאלית משכנעת, שהינו בטוח וקל לגלישה ושימוש, ומזוהה ומקודם על ידי מנועי החיפוש המובילים. 

דוגמאות לבניית אתרים מקצועית 

לחברתנו ניסיון רב בבניית אתרים מקצועית עם שורה ארוכה של פרויקטים מוצלחים שביצענו עבור עסקים בכל קנה מידה ומכל תחום. עבורם תכננו אתרים מסוגים שונים בהתאמה אישית מלאה ועם שירות הממשיך הרבה לאחר עליית האתר לרשת. לפניכם שתי דוגמאות של אתרים מצליחים שהקמנו עבור רשת דלק מנטה ועבור פוקה ישראל. דוגמאות אלו יסייעו בהמחשת הערך המוסף המתקבל על ידי בניית אתר מקצועית עבור תדמית העסק ועבור קידום ושיווק ברשת האינטרנט.

בניית אתר תדמית מקצועי לדלק מנטה

זהו אתר תדמית שבנינו עבור רשת חנויות הנוחות של דלק מנטה, אשר בבעלות דלק ישראל שהינה לקוח ותיק שלנו. האתר מאפשר לצפות במוצרי ושירותי החברה והמבצעים החמים שהיא מציעה. האתר שפותח לצד עוד ארבעה אתרים לדלק ישראל נוצר מתוך מחשבה קדימה, ועם הזמן אכן התווספו לו עוד מגוון תכנים, עמודים, עדכוני ממשק ניהול ופונקציות נוספות. כך לדוגמא, האתר עבר הנגשה בהתאמה מלאה לדרישות החוק בלי לעגל פינות. כמו כן, החלטנו לבנות את האתר עם מערכת ניהול מתקדמת של דרופל המאפשרת ביצוע שינויים בתדירות גבוהה. מערכת זו מאפשרת למשל למנהלי הרשת להחליף בקלות מידי שבוע קמפיין ולעדכן את התצוגה הקיימת בעמוד הבית. זאת לצד מגוון פעולות ופונקציות נוספות כמו עדכון שוטף ובזמן אמת של דפי קטלוג או ממשק לאיתור סניפי הרשת.

אתר מכירות של Pukka ישראל

עבור מותג מוצרי המרפא והבריאות הטבעיים פוקה, בנינו חנות אינטרנט מעוצבת ומתקדמת נוחה לגלישה ורכישה, המשמשת גם כמוקד פעילות ומידע הכולל הרשמה של חברי מועדון שזוכים לשורה ארוכה של הטבות. כמו כן, באתר מוצגים לא מעט מאמרים, מתכונים וכתבות בנושא. האתר עצמו בנוי עם ממשקי ניהול נוחים וחדישים, אוטומאטיים או ידניים, עימם ניתן בין היתר להשיג שליטה מלאה בסידור וארגון המוצרים ולהציג מוצרים נלווים באופנים שונים. 

לבניית אתר אינטרנט מקצועי

לבניית אתר אינטרנט מקצועי באיכות חסרת פשרות ובהתאמה אישית מלאה. ולקבלת עוד מידע וייעוץ בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.