Back to top
בניית אתר אינטרנט

בניית אתר אינטרנט

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

בניית אתר אינטרנט

בניית אתרי אינטרנט איכותיים מותאמים לגוגל

בכדי שהאתר שלכם ייחשף בפני כמות מכובדת של אנשים, אין זה מספיק לבנות אתר יפה אלא יש להתאימו למנועי החיפוש השונים ובייחוד למנוע החיפוש של גוגל. עם reasonat תזכו גם באתר איכותי ומעוצב בהתאמה אישית וגם לאתר עם אופטימיזציה למנועי חיפוש מובילים בדגש על זה של גוגל. בנוסף, גם לאחר בניית אתר האינטרנט חברתנו תמשיך ללוותכם במעקב, ניתוח, שדרוג וקידום האתר באמצעים שונים לרבות קידום ממומן ואורגאני.

אופטימיזציה למנוע החיפוש של גוגל

בניית אתרים באינטרנט עם אופטימיזציה למנוע החיפוש של גוגל מבוצעת על ידינו כבר בתחילת הפרויקט, לכל אורכו והרבה אחריו. זאת בעזרת קשת רחבה של אמצעים מקצועיים שונים, הכוללים בין היתר:

  • בניית אתרי אינטרנט עם וורדפרס ודרופל - מותאמים ומזוהים בבירור על ידי מנוע החיפוש של גוגל. כמו כן, האתרים מסופקים עם קוד ברור, קריא ולא מסורבל.
  • כותרות ותיאורי מטא - עריכת דפי אתר בהתאמה למילות מפתח עם בחירה לכל עמוד של כותרת ראשית, כותרות פנימיות בדרגות חשיבות שונות, ותיאורי מטה בני שורות בודדות. כל זאת מתוכנן עם סדר היררכי הגיוני וברור לגולשים ולגוגל, בעזרת תפריטים בדרגות היררכיות שונות.
  • השקעה בכל דף - כיום מנוע חיפוש של גוגל יכול להכניס גולשים ישירות לדפי אתר פנימיים. לכן אנו מתכננים ומעצבים כל דף באתר בקפידה בכדי שיתאים למנוע החיפוש ולצורכי קהל היעד.
  • תכנים איכותיים - מנוע החיפוש של גוגל שם דגש על תוכן איכותי ומקורי באתר, הנבדק על ידי אלגוריתמים מתקדמים שונים. לכן בכל אתר שאנו מפתחים נדאג לייצור תוכן רלוונטי איכותי, המשולב בדפיו השונים כמו דף אודות, מוצרים ודפי בלוגים ומאמרים. בנוסף, אנו נעשיר את האתר עם תוכן ויזואלי של תמונות וסרטונים שאליהם נצרף תיאור מילולי המובן על ידי מנוע החיפוש.
  • מילות מפתח - נבצע מחקר מילות מפתח, נבחר את המילים הטובות ביותר למאפייני העסק וקידומו, ונשלבן באופן הגיוני, טבעי ומאוזן בתוך תכני האתר.
  • קישורים - שילוב קישורים פנימיים וחיצוניים בין כל דפי האתר, התורמים להגדלת תנועת גולשים. 
  • חיבור לכלי ניהול שונים - כדוגמת אנליסטיק ו-  Webmaster Toolsהמספק נתונים סטטיסטיים שונים לרבות על תנועת גולשים באתר.

לבניית אתר אינטרנט מותאם לגוגל

לבניית אתר אינטרנט מותאם לגוגל ולקבלת עוד מידע וייעוץ בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

 

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.