Back to top
בניית אתרים וורדפרס

בניית אתרים וורדפרס

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

בניית אתרים וורדפרס

למה כדאי לבנות אתר בוורדפרס? 

בעזרת צוות מקצועי ומיומן עם הרבה ניסיון וידע בתחום, חברתReasonat  בונה אתרים בוורדפרס לעסקים. מדובר באתרים מתקדמים, מוצלחים ויעילים המתאימים לכל סוג של אתר אינטרנט בכל רמת מורכבות ותחום. חברתנו מספקת ללקוחותיה פתרונות חכמים, ייחודיים ויצירתיים המתאימים לכל צורך ומטרה, לאתרי מסחר, תדמית או תוכן, לאתרים עם מספר שפות, עם מערכות פנימיות מורכבות מאוד, לאתרים עבור הרשמה ואירועים ולאתרי מדיה.

על מערכת וורדפרס

בניית אתר בוורדפרס נשענת על מערכת ניהול תוכן CMS מתקדמת הנחשבת לאחת המוצלחות והמבוקשות בכל רחבי העולם. המערכת פותחה לראשונה בתחילת שנות האלפיים כמערכת קוד פתוח וכיום כל אתר רביעי מבוסס עליה. הווה אומר, שיש ברחבי העולם עשרות מיליוני אתרי וורדפרס. עם הצלחה בכזה קנה מידה לא מתווכחים מכיוון שהיא מעידה על מערכת מוצלחת ומומלצת המוכיחה את עצמה.

הייחודיות והיתרונות שבאתר וורדפרס

בניית אתרי אינטרנט וורדפרס מעניקה לכם תוצר איכותי מאוד עם קשת רחבה של יתרונות מהותיים. העיקריים שבהם הינם:

  • מערכת קוד פתוח - מערכת CMS הפתוחה לכולם עם מיליוני משתמשים בכל רחבי העולם, מספקת תמיכה רחבה ועדכונים שוטפים עבור פיתוחים מתקדמים המוצעים בחינם.
  • מערכת חדשנית - בהיותה מערכת קוד פתוח היא מתעדכנת כל הזמן עם פיתוחים חדשים בכל הקשור לבניית, עיצוב וקידום אתרים. העדכונים תורמים לבטיחות, איכות ומהירות הגלישה באתר.
  • מגוון פונקציות ויזואליות - מבוססות על טכנולוגיות חכמות המאפשרות לנו בעת בניית אתר וורדפרס לעצבו באינספור דרכים מיוחדות ויצירתיות התורמות למינוף ושדרוג האתר. עם תוכנה זו נוכל לעצב את האתר שלכם בהתאמה אישית מלאה תוך ירידה מדויקת לפרטי הפרטים שיספקו תוצאות מרהיבות ואיכותיות.
  • מערכת מעולה לקידום אתרים - בניית אתרי אינטרנט וורדפרס יוצרת אתרים אופטימאליים עבור חיישני הסריקה של גוגל. לכן, רק מעצם השימוש בתוכנה זו האתר שלכם יקודם בגוגל ויגיע בקלות גם עם מילות מפתח מבוקשות למקומות גבוהים.
  • ליהנות מאתר דינאמי - על ידי בניית אתר ב wordpress, תקבלו למעשה אתר דינאמי המאפשר בקלות ליצור מערכת שיתוף קבצים, בלוג אישי ושיתוף תגובות.
  • אתר רסופנסיבי - יש לנו את כל הידע והכלים על מנת לבנות לכם אתר וורדפרס המתאים לכל סוג של דפדפן ומסך.
  • פיתוח מהיר - בעזרת הצוות המיומן שלנו ובזכות תכונות וורדפרס, נבנה לכם אתר במהירות רבה מבלי להתפשר על איכותו.

 

לבניית אתר אינטרנט בוורדפרס

לבניית אתר אינטרנט בוורדפרס ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.