Back to top
בניית אתר אינטרנט שיווקי

בניית אתר אינטרנט שיווקי

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

בניית אתר אינטרנט שיווקי

כללים בסיסיים לבניית אתר אינטרנט שיווקי

ברור לכל שהצלחת אתר אינטרנט באה לידי ביטוי ביכולת לשווקו באופן נאות. עם חברת reasonat תזכו לבנות אתר אינטרנט שיווקי המושך את קהל היעד הנכון לעסק שלכם. בכדי להעניק לכם מעט הבנה יסודית וראשונית בתחום, מובאים לפניכם מספר כללים בסיסיים לבניית אתר אינטרנט שיווקי.

 

  • תכנון מקדים - כל בניית אתר מתחילה בתכנון מקדים יחד עמכם. התכנון נשען על היכרות מעמיקה עם העסק שלכם והסיפור הייחודי שלו, ערכיו, יעדיו, שירותיו, מוצריו וקהל היעד שלו. כמו כן, נבין לשם מה אתם רוצים אתר לעסק ומהן הפעולות שהנכנסים אליו אמורים לבצע, בין אם לרכוש מוצרים, להצטרף למועדון לקוחות, להכרת ומיתוג העסק, הצגת מוצר או שירות חדש וכו'. על סמך נתונים אלו יוחלט מהו סוג האתר המתאים ביותר - בין אם תדמית, מכירות או אחר.
  • פרויקט מקצועי - אנו מתייחסים לכל אתר כפרויקט לכל דבר שעליו עמלים אנשי מקצוע רבים, ביניהם מאפייני חוויית משתמש, מעצבים, מתכנתים, אנשי שיווק ותוכן. כל זאת מתוך רצון לספק לכם אתר שיווקי מנצח שיקדם את מטרותיכם ושיוביל את המותג שלכם לשווקים וקהלים חדשים. לבנייתו אנו נעזרים בכלים הטכנולוגיים הטובים והמתקדמים ביותר, עם תכנון לאור שיקולי אופטימיזציה למנוע חיפוש המבוצע בשקיפות ויעילות תוך עמידה בלוחות זמנים מבוקשים.
  • ניתוב תנועת גולשים - בהתאם להגדרות יעדי האתר אנו נתכנן אותו כך שיוביל את הגולשים ללא קושי או התנגדות מדף הבית לדפים פנימיים, בהם הוא יוכל לבצע את הפעולה המצופה ממנו.
  • שילוב כלים נחוצים - אנו מאמינים בבניית אתר מתקדם שכל פונקציה שיש בו נועדה לקדם יעדי שיווק שהוגדרו מראש, בין אם מדובר בבלוג, סרטון וידאו, שאלון או כל אמצעי אחר.
  • יחסי המרה - על פי יחס ההמרה ניתן לדעת את מידת היעילות של האתר. לכן שיווק אתר לא מסתיים לאחר בנייתו אלא ממשיך גם לאחר מכן בבחינת נתוני האתר, ניתוחם וביצוע פעולות נוספות נדרשות לשיפור.

לבניית אתר שיווקי

לבניית אתר שיווקי עם תוצאות מוכחות בשטח, ולקבלת עוד מידע וייעוץ בנושאי בניית אתרים ושיווק באינטרנט, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.