Back to top
בניית אתרים מקצועית

בניית אתרים מקצועית

אמיר תייר
אמיר תייר | מנהל שותף
Amir Taiar

בניית אתרים מקצועית

השקעה באתר אינטרנט מקצועי עם סל שירותים נרחב

Reasonat היא חברה מוערכת, ותיקה ומצליחה בתחום בניית האתרים, והעבודה עימה תעניק לכם אתר מותאם אישית, מתקדם ומוצלח עם סל שירותים רחב וחיוני. נתונים אלו יבטיחו קבלת אתר אפקטיבי העונה במדויק לצרכים, להגדרות וליעדים בטווח הקצר והארוך כאחד.

בניית אתר מקצועי עם סל רחב של שירותים

אנו מתמחים בהקמת אתרים באינטרנט המבוססים על תכנון מקדים וידע נרחב ועדכני בתחום. עיקרי השירות שאנו מספקים כוללים:

  • צוות מקצועי - אנו מאמינים שפיתוח אתר מקצועי אינו עבודתו של אדם אחד ובטח לא של תוכנה פשוטה, אלא של צוות מקצועי המורכב בין היתר ממאפייני חוויית משתמש, מתכנתים, כותבי תכנים ומעצבים. יחד עמכם ידאג הצוות להגיע לתוצאות אופטימאליות.
  • הסיפור שמאחורי העסק-  בכדי לבנות אתר אינטרנט מקצועי יש קודם כל להתאימו ספציפית לצרכי העסק, מוצריו, ערכיו, חזונו, יעדיו וקהל היעד שלו. לשם כך חשוב לנו להכיר לעומק את הסיפור שמאחורי העסק שלכם. על פי סיפור זה נדאג לבנות אתר המותאם במדויק לכם מבחינת סוג האתר, עיצובו, תכניו, הפעולות שהוא מספק ודרכי הניווט בו.
  • בניית מותג - יש לנו את כל הידע והכלים על מנת ליצור לעסק שלכם זהות דיגיטלית מתאימה שתקדם את העסק על גבי הרשת ומחוצה לה.
  • עוד מגוון שירותים נוספים - אנו נדאג ללוותכם גם לאחר בניית האתר עם מגוון שירותים מתקדמים, המבטיחים את קידומו הנאות של האתר בהתאם ליעדים רלוונטיים. מדובר בכלים כדוגמת אספקת שטח אחסון בטוח ומהיר, ביצוע של ניתוחים סטטיסטיים, קידום אורגאני, קידום ממומן, עריכת מבחני חוויית משתמש, ניטור, גיבוי נתונים ומפות חום. 
  • מערכות מתקדמות - את האתרים שלנו אנו מפתחים עם המערכות הטובות והמתקדמות בעולם לרבות מערכות קוד פתוח כמו וורדפרס או דרופל. בעזרת מערכות אלו אנו יכולים לפתח ולבנות כל סוג של אתר בכל קנה מידה ורמת מורכבות, מאתר תדמית קטן ועד לפורטל גדול או אתר מכירות מורכב. 
  • אינטגרציות לצד שלישי - יש לנו תשתיות נחוצות ליצירת אינטגראציות עם כלים דיגיטליים שונים שכבר יש לכם בבית העסק. כך לדוגמא, אנו מחברים את האתר עם אפליקציה מתאימה וכן מבצעים סנכרונים והטמעות מול Hubspot ו-  Salesforce, למערכות שיבוץ וכרטוס מורכבות ועבור מאגרי נתונים פנימיים גדולים.

לבניית אתר מקצועי

לבניית אתר מקצועי עם סל שירותים נרחב ומתקדם, ולקבלת עוד מידע וייעוץ בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת ריזונט בטלפון 03-6201006.

 

 

יצירת קשר

לקראת בקשה לקבלת הצעת מחיר לאתר אינטרנט? סדרת פוסטים על מה שתצטרך לדעת לקראת התהליך החשוב הזה!
סדרת פוסטים זו פונה לבתי העסק והלקוחות, פחות למנהלי מכירות, ומטרת הסדרה היא לעזור לך בעל/ת המותג והעסק להצליח לנהל את תהליך הזמנת המוצר (במקרה שלנו, אתר אינטרנט) בצורה הנכונה ביותר.